Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nee even serieus, die laat ik ook wel komen, maar wilde even weten of jullie misschien iets hiervan begrijpen, want ik heb altijd gehoord dat als paard iets met zn been heeft dus kreupel loopt het ook dik en/of warm hoort te zijn maar dat is dus NIET het geval
Bitterbal schreef:Dat snap ik, ik snap eigenlijk niet waarom het Medisch heet, want vaak moet dr tog een DA bijkomen..

WenS schreef:Dit Forum is er volgens mij niet om de Dierenarts te vervangen, Je kunt elkaar natuurlijk helpen met advies, maar de meeste bokkers hebben niet gestudeerd voor Vee arts en we kunnen al helemaal niet door de computer zien wat er met jouw paard aan de hand is.
Was wel handig en goedkoop geweest, maar als er echt iets aan de hand is lijkt het me toch verstandig gewoon de DA te bellen
WenS schreef:Dit Forum is er volgens mij niet om de Dierenarts te vervangen, Je kunt elkaar natuurlijk helpen met advies, maar de meeste bokkers hebben niet gestudeerd voor Vee arts en we kunnen al helemaal niet door de computer zien wat er met jouw paard aan de hand is.
Was wel handig en goedkoop geweest, maar als er echt iets aan de hand is lijkt het me toch verstandig gewoon de DA te bellen