Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Citaat:Dat teren heb k ook al een tijd gedaan maar dat hielp dus voor geen meter
smurf schreef:tjonge waar woon jij??? Is er ergens in Nederland nog een stukje droog dan????
en de stallen worden elke dag gedaan en er zitten ook nog eens roosters in de stallen zodat de pis weg kan lopen... Rowie_lover schreef:ik wou hier dus net een topic over openen want ronald heeft ook alweer hoefrot en ik wil nu ook wel eens weten wat wel helpt! teren heb ik geprobeerd maar daardoor is het open gesprongen en erger geworden dus dat doe ik NOOIT meer!
bij de vorige keer dat ie dat had (in juli) had ik van de DA doekjes gehad die ik elke dag 1 in zijn hoef moest stoppen en dan zou het binnen 1 week genezen zijn. en ja het geneesde snel, dacht ik want nu is het weer trug en nu aan 2 hoeven! nu zijn de doekjes op en nu wil ik maar eens iets anders gaan proberen.
dus help mij asjeblieft ook!!!!![]()
maar aan nattigheid kan het iig niet liggen want ronald staat in een droge stal en buiten in een droge bak of een droge wei, en toen ie eerst in de modder stond had ie nerges last van....