dierenarts 1
Eerst dachten ze dat het in haar rug zat kissings spins kreeg ik te horen, fyso erbij geweest en die dacht het zelfde. kreeg ik te horen dat ik haar nog maar eens twee maanden op de wei moest gooien en daarna kijken hoe ze was als ze slecht was moest ik haar maar laten afmaken
dierenarts 2:
volgende mening ze heeft het in haar schouder er zit waarschijndelijk een gescheurde spier of een verekte spier deze is ingespoten een dag er na stond ze met een flinke koliek aanval.
toen is de komanjon gekomen van dierenarts 1 deze hebben samen een kliniek. deze is gekomen voor de koliek te behandelen ben ik heel te vreden over is drie keer geweest koliek was weg.
deze dierenarts heeft me een eenmalig onderzoek aan geboden om te kijken wie er nou gelijk heeft hij geeft dierenarts 2 gelijk maar het zit hem niet in de schouder. we hebben gister de ondervoet verdooft tot aan de kogel en ze liep niet meer kreupel.
Ik moet dinsdag met haar naar de kliniek om foto s te maken en dan weten we precies waar het zit
concluzie: bijna 3 maanden verder en nog weet je niet wat het is en die da maar lachen want die verdien het geld maar en ik zit met een da rekening waar je stijl achter over van slaat en een paard wat niet gereden kan worden en misschien wel verekt van de pijn.
wat zo zou jij in dit geval doen??????????????????

succes