zoveel meningen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

floortje_82

zoveel meningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-04 15:54

mijn paard staat al bijna 2 maanden op rust.
dierenarts 1
Eerst dachten ze dat het in haar rug zat kissings spins kreeg ik te horen, fyso erbij geweest en die dacht het zelfde. kreeg ik te horen dat ik haar nog maar eens twee maanden op de wei moest gooien en daarna kijken hoe ze was als ze slecht was moest ik haar maar laten afmaken Huilen

dierenarts 2:
volgende mening ze heeft het in haar schouder er zit waarschijndelijk een gescheurde spier of een verekte spier deze is ingespoten een dag er na stond ze met een flinke koliek aanval.

toen is de komanjon gekomen van dierenarts 1 deze hebben samen een kliniek. deze is gekomen voor de koliek te behandelen ben ik heel te vreden over is drie keer geweest koliek was weg. Haha!

deze dierenarts heeft me een eenmalig onderzoek aan geboden om te kijken wie er nou gelijk heeft hij geeft dierenarts 2 gelijk maar het zit hem niet in de schouder. we hebben gister de ondervoet verdooft tot aan de kogel en ze liep niet meer kreupel.
Ik moet dinsdag met haar naar de kliniek om foto s te maken en dan weten we precies waar het zit

concluzie: bijna 3 maanden verder en nog weet je niet wat het is en die da maar lachen want die verdien het geld maar en ik zit met een da rekening waar je stijl achter over van slaat en een paard wat niet gereden kan worden en misschien wel verekt van de pijn.
wat zo zou jij in dit geval doen?????????????????? Verdrietig

Yuma

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 16:17

Naar de dierenkliniek in Lienden/Kesteren gaan. Vragen naar Henk Veen of Eric Bergman. Afspraak maken en precies uit laten zoeken wat het is. Dat zou ik doen. En ik zou tevoren vragen wat een elk onderzoek kost en vertellen wat het zo ongeveer mag kosten. Mijn ervaring is dat je met hun goed kunt overleggen over het probleem, wat de mogelijke oplossing is en wat een en ander kost. En of het de moeite waard is het betreffende onderzoek te laten doen.

gyzmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 16:41

Ik zou nu op je strepen gaan staan en foto's laten maken. Als ze bij verdoving tot de kogel niet meer kreupel loopt zit daar toch de oorzaak, en kun je het beste foto's laten maken aangezien je al een tijdje aansukkelt zo.
Of je weet dan wat het is, of je hebt weer een stuk uitgesloten wat het zeker niet is. Dat is ook wel fijn voor je eigen gemoedsrust lijkt me.

pferdtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 17:24

Naar een kliniek gaan en door alle mogelijke apparaten laten halen totdat je er achter bent wat het is. (wel weer een rekening waar je van achter overslaat maar ook zekerheid)
Veel suc6

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 21:51

jij betaalt, dus jij bent de baas!

floortje_82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-04 11:25

oke daar heb je wel gelijk in

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 22:26

idd foto's laten maken
je wilt toch weten wat het is!
ik heb bij mijn paardje ook foto's laten maken van haar hoef (omdat ze na verdoven op die hoef stukken beter liep)
en heb dus de oorzaak gevonden
als je niet weet wat de oorzaak is, kan je het ook nooit (goed) behandelen
en zit jij met allemaal halfbakken medicijnen die op dat moment meer kwaad dan goed doen.

WenS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 10:36

Ik zou naar de kliniek gaan; Naar Utrecht omdat dat een universiteit is valt de rekening lager uit als bij een andere kliniek en ze zoeken het helemaal uit totdat ze zeker weten wat het is; fotos , scan ect Lachen succes

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 10:57

WenS schreef:
Ik zou naar de kliniek gaan; Naar Utrecht omdat dat een universiteit is valt de rekening lager uit als bij een andere kliniek en ze zoeken het helemaal uit totdat ze zeker weten wat het is; fotos , scan ect Lachen succes

Vergeet het maar rustig De uithof is nog duur zat en niet om die reden goedkoper. de voorijkosten alleen al zijn hoger dan andere klinieken in de buurt.

Ik zou gewoon bij de Da waar je bent de foto's laten maken.

Zelf had ik als he diganose kissing spines is al gelijk de rug op de foto willen hebben dan kan je dat meteen goed vaststellen en uitsluiten. Kissingspines gaat namelijk niet over van een tijdje op het land.
Veel succes verder ik hoop dat je de oorzaak snel vind.

WenS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 15:02

Riant schreef:
Vergeet het maar rustig De uithof is nog duur zat en niet om die reden goedkoper. de voorijkosten alleen al zijn hoger dan andere klinieken in de buurt.

Voorrijkosten? je gaat er toch naar toe om fotos te maken dan hoef je ook geen voorrijkosten te betalen lijkt mij Verward
Ik heb mijn paard voor de casteratie naar Utrecht gebracht en ook een keer met een ander paard een scan wezen maken, dit viel veel goedkoper uit als bij de andere kliniek waar ik daarvoor geweest was Lachen
De meeste dingen laat ik ook gewoon door mijn eigen dierenarts doen maar niet iedere dierenarts heeft de mogelijkheid/kliniek om fotos en scan te maken Lachen

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 20:28

ellepel schreef:
jij betaalt, dus jij bent de baas!

INDERDAAD!!

Arnoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 21:48

Ik zou ook naar De faculteit in Utrecht gaan.
Als ze het je daar niet kunnen vertellen, dan weet ik niet waar wel.

Veel succes