Gelukkig kan ik sinds vandaag melden dat ze 100% rad loopt, niks aan te zien, dus nu ga ik het weer langszaam opbouwen op te zien hoe dat gaat. Dit dankzij Erik Laarakker.
Nu heb ik het een en het ander gelezen over Podovetsem. Misschien dat dit middel kan helpen mijn paard goeddoorbloed te houden.
Bij de paardendrogist stond er dit over:
Podovetsem Homeopathisch middel ter behandeling van hoefkatrol. Bij bursitis, tendinitis, slechte doorbloeding van de ondervoet en osteoporose.
56081 flesje 50 ml € 17.95
mijn vragen: Wie heeft dit gebruikt? Hoe vond je het? hoe lang deed je met een flesje? En kun je dit geven wanner je weer gewoon longeert?
ik hoop op reacties!
kiana
Geplaatst: 04-11-04 23:27
vraag het aan eric laarakker !
Bets
Geplaatst: 05-11-04 12:34
Ik heb het ook gebruikt bij mijn paard (voordat ik bij Antoine de Bodt ging trainen) toen werkte het niet wat achteraf logisch was omdat mijn paard niet rechtgericht was. Nadat ik in training ben bij Antoine heb ik met hem overlegd of ik het nog zou moeten geven, hij vond het niet nodig. Ik gebruik het nu ook niet meer en kan geen verschil merken. Maar je moet natuurlijk weten maar waarom wil je dit geven, gewoon om hoefkatrolontsteking onder de knie te houden? Je kunt het gewoon gebruiken, kan geen kwaad maar ja is het ook nodig? Succes verder...
figora
Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-04 12:38
bedankt voor de reacties
TheSam
Geplaatst: 06-11-04 18:13
Mijn paard heeft ook HKO en ik heb via Steffie (heeft bij Eric gewerkt) glucosamine complex... werkt ook super!