Ik begin bij het begin:
Vorige week heb ik een week niet kunnen rijden omdat er iets met mijn zadel was. Ik had geen goede varvangende, en om drukplekken etc te voorkomen heb ik hem maar een week gelongeerd. Wel lekker laten werken aan de longe. Na die week ben ik hem weer op gaan pakken. Hij was op zich fijn, maar met inbuigen ietsjes stijver ,maar dat is niet echt raar natuurlijk. De dagen daarna begon hij weer steeds beter te lopen, en heeft hij echt lopen swingen door de baan.. ( Hij kan dan heeeel erg uitsloven, en heeel erg strekken)
Ik ben Maandag gaan lessen, het was wel even zwaar. We hebben depuntjes op de I gezet, en hij was het daar in het begin niet helemaal mee eens. Hij liet zijn rug niet volledig los en dan krijg je wat kortere passen. Uiteindelijk begon hij heel erg goed te lopen. We waren dik een uur bezig, en we wilden eigenlijk net rustig aan af gaan bouwen.
Plotseling liep ie van de ene op de andere pas stokkreupel!! Maar dan bedoel ik ook echt hinkelen! Na even stappen en weer aandraven werd het alleen erger.
Vandaag heb ik weer even aan de hand gekeken, maar hij loopt nog steeds erg slecht. Wat zou dit nu kunnen zijn? HIj heeft geen misstap oid gemaakt, hij maakte een strekbeweging en daarna gelijk kreupel.
Aan zijn been is niks te zien, niet warm, dik oid. Zijn hoeven zijn ook gecheckt. Ik denk zelf dat het uit zijn schouder komt..
Zou dit iets in zijn spieren kunnen zijn ofzo??
Heeft iemand een idee??
Help... ik word hier gek.. het ging net zo fijn! snik

.. Hij heeft zijn rug en spieren en schouder etc onderzocht, en hij reageerde totaal niet op de stresspunten die hij aandeed. Toen hij bezig was met zijn benen regaeerde hij wel in zijn linkerondervoet, en ook tijdens het bewegen was nu beter te zien dat het inderdaad daar vandaan komt. MOrgen ga ik naar de dierenarts en foto's laten maken. NOg niet zo heel lang geleden zijn foto's gemaakt, en die waren goed.. Ik hoop zo dat het niet erg is