linkerhelft van het been lager dan de rechterkant

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

dootjuuh

linkerhelft van het been lager dan de rechterkant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-04 17:09

hallo!
zoals jullie waarschijnlijk weten heeft Atsje in het draad vast gezeten Verdrietig
dat was een hele grote wond en is nu weer redelijk dicht!, is nu wild vlees geworden zeg maar!
maar nou kwam ik tot ondekking dat haar slechte kant toch lager is dan haar goeie kant, en dan bedoel ik de hele kant he dus begint bij haar kont Haha!.
Ik dacht laat ik toch de gok wagen om jullie eens in te schakelen!
weten jullie mischien wat er toch geraakt is, of is het juist anders
ze gebruikt het been ook niet ja ze houd hem iets gebogen recht, en dan sleept ze hem mee
groetjes dorien

silleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 17:21

Hoe oud is het paard?
Mijn veulen heeft 2 maanden geleden met haar been tussen de poort gezeten en had toen ook een vreselijke wonde. Omdat ze dat been ontlaste begon haar ander been vreselijk krom te staan (overbelast in de groei). Nu hebben ze haar groeischijf aan de binnenkant van haar kromme been opengezet (die was bijna dicht en de buitenkant was aan het groeien) en nu kan de binnenkant groeien. Nu zijn we (dinsdag) een maand verder en begint het been al redelijk recht te staan. Misschien is dat een optie.
Je kan er beter zo snel mogelijk een DA bij halen want die van mij zei dat als er teveel kalk op de binnenkant zat ze niet meer konden opereren.
veel succes in ieder geval.

dootjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-04 18:27

ze is 4 jaar en ik zal zeker even bellen heb het al zo vaak gedaan maar hij zegt dat ie er niks meer aan kan doen! maar mij lijkt dat onmogelijk!!

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 18:43

Het kan ook zijn dat je paard iets uit het model heeft getrokken toen het vast heeft gezeten. Bv. dat het heupgewricht van zijn plaats is, of iets in de rug verkeerd is geschoten. Misschien een fysiotherapeut of osteopaat ernaar laten kijken?

dootjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-04 21:59

eeey dat is een goeie jee helemaal niet over nagedacht bedankt!!!!!!