Witte Vlekjes op mijn pony

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien_x

Witte Vlekjes op mijn pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-04 13:34

Heej allemaal

Ik hep een bruine verzorgshetlander..
en in de winter is ze helemaal bruin..maar inde winter krijgt ze aleen op bepaalde plekjes een klein wit vlekje...Ik hep ergesn gelezen dat dat van een wondje kan komen ..maar waar ze dat vlekje heeft..daar heeft ze nog nooit een wondje gehad..en toen dacht ik ..dat zou dus wel in de winter vacht horen ..maar het zit telkens op een andere plek ..heel raar.maar het is nix ernstigs dus het heeft geen haast maar tog ben ik bnieuwd wat het kan zijn ...Kun jij mij wat vertellen ?:) Khoop het

Groetjes Jolien

shaneen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 12:18

kan ook zijn doordat de wintervacht dikker is dan de zomer vacht waardoor de kleine witte haartjes eerst niet opvallen maar in de winter wel want dan worden ze langer...

shaneen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 12:19

oja en het kan ook aan de leeftijd liggen hoe ouder ze worden komen er meer haren bij sommige is dit verspreid bij andere in "bosjes"

Jolien_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-04 15:59

Oke ..dankje..Lachen heel erg bedankt..Het is niet erg ofso..maar ik vond het wel vaag dat het er ineenkeer een keer kwam ..Verward