om een lang verhaal kort te maken komt het erop neer dat mijn paard 4 weken terug is geopereerd aan haar (voor)knie gewricht. Hierop bleken uitstupsels te zitten en was de ene kant van het gewricht dunner als de andere kant. Om te kijken hoe ernstig het echt was is er een kijkoperatie geweest waarbij ze alles weer glad hebben gemaakt. Het slechte nieuws was wel dat haar kraakbeen toch behoorlijk beschadigd was. Ze heeft nou een maand stalrust gehad en mag maandag weer een maand lang 3 keer per dag stappen....
Daarna moet ze weer goed lopen. Doet ze dat niet..... kan er niks meer aan gedaan worden
We kunnen dus eigenlijk niks dan afwachten en hopen dat er voldoende goed kraakbeen over is om mee te kunnen functioneren. Ik heb zelf al een heleboel kwalen en problemen mee gemaakt bij de paarden maar hier ken ik verder niks over....
Heeft iemand ervaring met dit soort dingen? kwam het weer goed? en kan het paard weer op zijn oude niveau terug keren (zz-dressuur)
Ik ben erg benieuwd! de dierenarts geeft t 50% maar ja dat betekent dus dat t werkelijk alle kanten op kan.....