Weer eens..... bultjes

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

smiley

Weer eens..... bultjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-04 16:13

Marko heeft al een hele tijd een grote bult langs zijn manenkam zitten aan de rechterkant. Eerst dachten we dat het een insectensteek was en wel weg zou trekken maar het zit er ondertussen nog. Het is een harde bult die je ook 'vast kan pakken' en bewegen. Een week nadat we die bult vonden zat er opeens ook een op z'n rug (hetzelfde alleen wat kleiner).

Beide zijn nog steeds niet weg en gisteren ontdekte ik er een aan de zijkant van z'n buik. Het stomme is dat ze allemaal aan de rechterkant zitten. Hij heeft kanker (plaveisel carcinoom) gehad aan zijn rechter oog, dit is een soort van huidkanker.

Jullie snappen waarschijnlijk al waar ik heen ga........ Scheve mond Kan dit met elkaar te maken hebben?

Dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 17:26

Citaat:
Kan dit met elkaar te maken hebben?

Ik weet het niet maar ik zou er in ieder geval een dierenarts naar laten kijken.

mijntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 10:27

zou er ook even een veearts bij halen als het nog niet weg is...

shannen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 14:12

Ik zou hetzeldfde doen als de anderen...
Er een veearts bijhalen, je moet eens proberen om er met water over te gaan misschien dat dat helpt (niet op een koude dag doen!)
Hopen datr het weggaat......
Shannen

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 23:11

Hoe groot zijn die bulten die je vast kan pakken? Ter grootte van een knikker, kleiner of groter?

Het beste idd de DA bellen!! Vooral met je kennis van zijn voorgeschiedenis..Sterkte!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 23:15

Ja vooral door zijn voorgeschiedenis zou ik even de VA laten checken... mischien wat bloed oid af laten nemen... normaal gesproken zaait dit soort kanker zich niet zo snel uit... en helemaal niet in de vorm van 'tumoren' aan het huidoppervlak, maar ik zou het toch even laten checken Lachen

cinv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 07:57

Bloed zien ze niets.
De mijhne heeft ook huidkanker, ben naar gent geweest en hem laten opereren en chemo gehad.
Extern is alles weg dus ik begrijp hoe je je voelt..
Eergisteren merkte ik ook 2 harde bulten op rug en schouder...je weet al wat ik dacht en hoe ik in paniek geraakte en schriek had..
Vandaag zijn ze weg...dus het waren beten..hoe lang heeft hij ze al ?
Ik zou de DA laten checken hoor..alleen al om te weten wat het is..en of je gerust te stellen of hem behandelen zo vlug mogelijk..
ik wens je veel moed en succès...

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 09:56

Bloed kunnen ze onderzoeken op een verhoging aan T-cellen, alleen kunnen ze dat meesal niet zien in een vroeg stadium...
Maar ik zou het zowiezo even laten checken... want uit bloedonderzoek kan ook blijken dat het kleine ontstekingen of een allergische reactie is