Kan het in m'n boekjes niet vinden, dus iemand?? De veearts komt morgenochtend hoor, maar ik ben toch bezorgd.
Daarbij komt (misschien) ook: mijn tinker -ze staan naast elkaar en kunnen met elkaar neuzen- lijkt al een kleine twee weken niet helemaal top. Merk het voornamelijk met rijden, hij is niet vooruit te branden, wil wel z'n best doen maar het is alsof het kwartje op is, en heb dus alles de revu laten passeren: de overgang van temperatuur+aankomende wintervacht, misschien ben ik iets te fanatiek geweest de laatste weken
Hij had dus deze week een beetje vrij, lekker veel buiten, leuke dingen doen etc. Vanavond weer ff gereden, expres in de buitenbak dat vindt ie leuker, maar hij voelt gewoon niet goed. Is ook vrij snel buiten adem terwijl hij toch een goede conditie heeft. Heb dat eigenlijk voornamelijk op z'n dikke vacht gegooid, het was de afgelopen weken best warm en daar heeft ie elk jaar wel een beetje last van. Hij heeft geen koorts, maar zat vanavond net boven de 38 graden. Wel nadat ie net een beetje had "gewerkt" maar toch....
Maar nu z'n buurman dus met koorts enzo staat ga ik me toch afvragen of e.e.a. niet met elkaar te maken kan hebben
Ze eten trouwens allebei goed, mest ziet er ook goed uit.
Nouja ook hij morgen ff naar de dokter dus
Heel verhaal geworden zo
Maarja ze hebben normaal nooit wat
) maar daar was het vanavond sowieso te donker voor.