spiegelen??????

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

madonya

spiegelen??????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-04 15:47

donya heeft van de da een weekje rust toegeschreven gekregen plus ik moet sputolisin (of zoiets) bij gaan voeren vanwege haar verkoudheid, en als het over een week niet beter is gaat ie haar spiegelen
maar wat doen ze dan precies?????? Bloos

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 15:51

Misschien had je dat beter aan de DA kunnen vragen dat hij dat zei?

Spiegelen is een ander woord voor Endoscopie. En met een Endoscopie gaan ze met een buisje waardoor een camera in de luchtbuis wordt gebracht kijken wat nu de oorzaak is van de verkoudheid en de klachten.
Ik weet niet of de DA dat zelf kan doen of dat ze daarvoor naar een kliniek moet.

madonya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-04 17:34

ik had het ook moeten vragen, maar op dat moment zei ik eigenlijk alleen maar oke dat is goed, er ging ineens vanalles door mijn hoofd, medicijnen halen, rust houden e.d en ik dacht ach dan gaan ze misschien met een speciaal spiegeltje in der neus kijken ofzo Bloos want hij zei het kan een ontsteking zijn in der neus of aan der strottehoofd, en later dacht ik ja maar ze kunnen toch niet met een spiegel in der keel gaan zitten Bloos!
dus vandaar mijn vraag, maar ben blij dat ik nu weet wat er mee bedoeld wordt, zal geen pretje zijn voor der dus maar hopen dat de medicijnen helpen

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 18:14

Het is wat Cassidy zei. Is overigens niet echt heel vervelend voor je paard hoor. Alleen het doorslikken vinden ze soms even vervelend en ze moeten stil staan. Verder valt het mee en het is snel gedaan. Voordeel is dat ze zo precies kunnen zien wat er aan de hand is.

madonya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-04 18:36

nou ik heb zelf ooit eens een maagonderzoek gehad waarbij ik ook zo,n slang door moest slikken en ik kan je vertellen dat ik die slang de eerste keer eruit trok zo,n akelig gevoel ze hebben me daarna met twee man vast gehouden en toen ging ik heel erg kokhalzen dus weer die slang eruit, de derde keer ging het redelijk goed maar ik zal dat gevoel nooit meer vergeten gatver