eucalyptes stoomolie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Emaartje

eucalyptes stoomolie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-04 15:42

hallo allemaal ik heb net stoomolie gekocht van dr vogel met eucalyptes..zou je daar je paard ook mee kunnen stomen??? of is dit alleen voor mensen...gr Lachen
Laatst bijgewerkt door Emaartje op 26-10-04 15:52, in het totaal 1 keer bewerkt

marel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 15:47

Je kan daar je paard ook mee stomen, maar mijn voorkeur gaat uit naar poho druppels van dr.Vogel. Maar zolang er geen sprake is van één of ander luchtwegenprobleem, lijkt mij stomen niet zinvol. Daarbij is een stoomzak gewenst mocht je willen stomen, want emmers met heet water is nogal link en irriteert de ogen sneller door de scherpe dampen die opstijgen.

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-04 15:52

marel schreef:
Je kan daar je paard ook mee stomen, maar mijn voorkeur gaat uit naar poho druppels van dr.Vogel. Maar zolang er geen sprake is van één of ander luchtwegenprobleem, lijkt mij stomen niet zinvol. Daarbij is een stoomzak gewenst mocht je willen stomen, want emmers met heet water is nogal link en irriteert de ogen sneller door de scherpe dampen die opstijgen.

het is inderdaad van het dr vogel wa tik gekocht heb...ik wil het gebruiken omdat ze chronische bronchites heeft..ik heb een gezichtssauna voor mensen waarmee je kan stomen

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 22:28