Amber loopt sinds 7 augustus van dit jaar met een peesblessure rechtsvoor. Langzaam aan gaat dit beter. Ze scheurde uit zichzelf vorige week door haar weiland heen en het is al niet zo dik meer.
De paardenfysiotherapeut zei me dat ik rustig met haar mag stappen onder de man. Maar ik vind dat een beetje snel allemaal en doe dat misschien 1 keer in de week. Verder loop ik met haar.
Eergisteren was mijn rondje onder het zadel. Alles ging goed totdat we bijna bij huis waren: ze stapte alsof ze maar drie benen had. En het zere been was haar achterbeen! Niet VOOR maar ACHTER!!
Ze heeft twee jaar met een onduidelijke blessure gelopen aan dat been maar ze heeft er al meer dan 1 jaar helemaal geen last van gehad! We konden galopperen, in een mulle bak rijden, springen etc ; nergens meer last van en nu in eens!??
Hebben jullie enig idee hoe dit nou zou kunnen en of het ooit weer goed komt met mijn lieverd?
(de eigenaar gaat waarschijnlijk verhuizen van het eiland af en wilde haar bij mij gaan laten maar iedereen raad me aan dit niet aan te nemen omdat ze nu zulke slechte benen heeft...
) Wat moet ik nou??