Dus ik dacht er is wat aan de hand , ik liep naar haar toe en ze wou gewoon geen meter lopen!!! dus ik heb ster meegenomen en op stal gedaan.. ze liep heel sloom en pijnlijk, ze wou niet eens draven! haar voorhoeven staan ook naar voren, ik heb ster een week op stal gedaan, en de eigenaar ( een boer ), zei dat ster niet meer op stal mocht staan en dat ik haar naar het weiland moest brengen, dus had ik dat maar gedaan.
Ze begon net wat opteknappen, ze liep wat beter alleen draven liep ze nog wat mank, nu een week later ze is weer helemaal raar gaan lopen.
Die boer is geen dierenvriend... Dit jaar was er ook een veulen die koliek had hij zei "Een pony mag toch wel rollen? dat vinden ze lekker " Is rollen ook normaal op stenen zei ik? en dat ik haar moet meesleuren omdat ze zonodig moet rollen omdat ze pijn hebt? zei ik toen zei hij ow dat is niet normaal, toen is hij weggegaan ik heb de dierenarts gebeld, het kon me niet schelen of het wel of niet mog van hem toen even later zei hij dat ik toch gelijk had enzo..
En nu durf ik het niet tegen hem te zeggen over sterretje dat ik denk dat ze hoefbevangen is dan begind hij toch weer te zeuren van "ach elke pony loopt wel een keer sloom en een keer raar, er is niks aan de hand hoor."
Maar ik wil dat het over gaat! maar wat moet ik hier nou aan doen?
Ik krijg toch alleen maar domme antwoorden van hem.