wie heeft er foto's van schimmelinfectie bij paard

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

vonnie

wie heeft er foto's van schimmelinfectie bij paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-04 13:41

Wie o wie heeft er foto's van schimmelinfecties voor mij Cheese! . Dit omdat ik graag wil zien hoe verschillende varianten eruit zien. Mij gaat het vooral om de dermathophylus congolensis Verward . Zoals jullie misschien al hadden gelezen dacht mijn DA dat mijn nieuwe aanwinst sacroïde heeft maar hij was daar niet 100% zeker van, nu heb ik gisteren (met de loep) ontdekt dat er nieuwe haartjes groeien op de wondjes en de DA zei als het sacroïde waren dat dat niet kon , en als ik de omschrijving van bovengenoemde schimmel doorlees (afneembare korstjes met daar wat vocht cq. etter onder) dat is bij mijn merrie ook. Op die afneembare korsten zit de volgende dag dan ook weer een keurige korst en ze blijven niet open Lachen , maar als ik dan lees bij sacroïde en de foto bekijk voor de behandeling denk ik daar lijkt het toch ook verdraaid veel op Verward . Pfft ik weet het allemaal niet ik vind het heel moeilijk

Jemawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 16:49

Misschien kun je eens kijken bij google zoeken,afbeeldingen.Daar kun je vast wel verschillende plaatjes vinden.
Kun je zelf ook een foto maken hoe het eruit ziet bij jouw paard?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 16:53

We hebben hier met enige regelmaat de meest uiteenlopende varianten. Ik zal eens een keer een digi meenemen de stal in. (hoewel het terugloopt sinds alles met Insol geënt wordt)

vonnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-04 22:20

Tsja aangezien ik niet zo heel handig ben met de computer kan ik nergens foto's van de dermathophylus congolensis vinden, wel van de ringworm maar dat heeft ze zeker niet . Ik hoop dat nog iemand een fotootje heeft liggen van bovengenoemde schimmel *LOL* . Zou ik heel blij mee zijn. Ondertussen ga ik nog even verderzoeken naar een fotootje op internet. Als het me nog ooit lukt zal ik proberen een foto van mijn merrietje te plaatsen, maar ook daar ben ik niet zo handig in Verward

Garmana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 14:05

ik heb er wel een paar! Het zijn wel van een en de zelfde pony maar ik stuur ze wel met een email!