hoop dat julie me kunnen helpen.Mijn paard staat zins een paar weken in het bos op het land. Het is 4 hectaar. Half weide half bos.
Maar nu merkte ik gisteren dat ze dus witte teken heeft zitten op haar lichaam. Ze zijn heel makelijk te verwijderen maar ik vind het toch niet prettige.
Zijn deze teken heel erg gevaarlijk??
Wat ik ook merkte is dat als Star bix eet ze het helemaal zacht moet maken en dat haar mond helemaal vol met slijm zit waardoor ze het eten niet weg krijgt. Dat duurd een paar min en is dan weer over. En kan ze weer gewoon eten. (iemand een idee wat het is)
En dan het volgende. Ze heeft onder haar kaak. Waar haar klieren zitten een paar bultjes zitten. Ik vind het helemaal niet prettige dat ze dat heeft. Omdat ik als de dood ben dat het droes is of zo. (ze heeft zo 8 maanden geleden droes gehad en is daar bijna aan oveleden) Maar dat kan niet want ze heeft het al gehad. Kan het wat anders zijn?? Misschien dat daar een teek heeft gezetten of zo??
Als dit zo door blijft gaan. Dan gaat ze gewoon weer lekker op stal.
Maar zij vind het prettige om lekker buiten te zijn en ik vind het ook wel prettige.
Misschien iemand een idee wat dit kan zijn??
Bedankt vast