Hoefsmid

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CouCou

Hoefsmid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-04 10:44

Het is niet echt een medische vraag, maar ik weet niet waar ik het anders moet neerzetten en vragen. Pling

Wie weet er een goede hoefsmid in de omgeving van Emst, Vaarsen in Gelderland.
Mijn veulen gaat daar over een paar weken heen en nu hanteren ze daar de strasser-methode en daar is nix mis mee, maar ik ga toch liever voor een "gewone" hoefsmid, want de stand van Eowyn haar hoefjes moet iets bijgesteld worden volgens mijn eigen hoefsmid.
Het liefst een hoefsmid van hoofcare, maar die zijn er volgens mij niet in Gelderland.

Wie o wie kan mij er 1 aanraden?? OK dan!

Kobus17

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 11:10

Hoi,
Als je even een mailtje naar de hoefsmeden van Hoofcare stuurt, kunnen ze je misschien wel aan een adres/telefoonnummer helpen van iemand bij jouw in de buurt die ook ,eventueel in samenspraak met hun, jouw veulen kunnen bekappen.

CouCou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-04 22:43

Heb gelijk je tip uitgeprobeerd, maar helaas wisten zij dus niemand in de omgeving emst/vaarsen of eigenlijk helemaal nix in gelderland.
Dus helaas.... Verdrietig
Wie o wie kan mij nu verder helpen, dan zijn wij errug blij.

Kobus17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 11:00

Jammer, het was te proberen

Kitten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 14:43

eowyn04 schreef:
emst/vaarsen of eigenlijk helemaal nix in gelderland.
Dus helaas.... Verdrietig
Wie o wie kan mij nu verder helpen, dan zijn wij errug blij.

Voor alle duidelijkheid, het is Emst / Vaassen. Je zou even een aantal maneges daar in de buurt kunnen bellen (Apeldoorn zit er ook vlak bij) misschien dat die iemand weten.

CouCou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-04 15:36

Oeps,
mmm geloof dat mijn topografie niet zo best meer is. Tja t is alweer zolang geleden dat ik op school heb gezeten. Verward

Ook een optie, maar ik had gehoopt dat iemand goede ervaringen heeft met een hoefsmid. Dus dan kan ik misschien beter bij wat pensionstallen gaan navragen denk ik.