Het paard wat ik rijd, een merrie van 5 jaar, heeft al sinds juni een ontstoken lymfeklier (tussen de kaken zeg maar). Op een gegeven moment is het wel open gebroken, en dat gebeurt nog steeds regelmatig, maar het blijft dik en ontstoken. De VA heeft er al meerdere keren naar gekeken en zegt dat het vanzelf over moet gaan.
Heeft iemand eens net zoiets gehad? Kan ik er trekzalf opsmeren? Of het elke dag ontsmetten?
Joyckuh
Geplaatst: 14-10-04 19:17
heb je al een homeopaat geprobeerd?
Rhys
Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-04 20:29
Nee. Ik heb daar wel ervaring mee met mijn eigen paard (huidproblemen), maar de eigenaren van dit paard geloven heilig in hun eigen VA, en als die dat zegt, dan zal het wel zo zijn, Ik geloof daar niet zo echt in, maar ja. Maar hoezo vraag je dat?
Kitten
Geplaatst: 15-10-04 07:57
Weet je wel zeker dat het een ontstoken lympheklier betreft. Ook een kies(tand)wortelonsteking kan na openbreken het zelfde beeld geven en zolang er niets aan de oorzaak gedaan wordt, geneest het ook niet. Ik zou zeker elders een 2nd opinion vragen, want dit duurt al veel te lang. Een foto van de kaak, lijkt me in dit geval zeker geen weggegooid geld.
Rhys
Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-04 11:24
Na openbreken zeg je. En voor openbreken dan? Ik zal idd eens gaan aandringen op verdere actie, maar ja, dat kost weer geld, je kent het verhaal.....maar ga wel met ze praten nu, vind dat wel een eng idee!