dit zadel heb ik 4 jaar, is voor Q op maat gemaakt en wordt geregeld wat aangepast, nu had hij 3 mnd stilgestaan en was dus dikker geworden ivm vet en ook op sommige plaatsen smaller ivm verlies van spieren
t zadel lag nog gewoon prima, al moet mn singel wel 1 of 2 gaatjes losser dan anders, maar na een uur of 2 uur rijden had hij geen gevoelige rug of rare plekken op zn rug
gisteren heb ik meegedaan met de postelrally en heb van 9.00-18.00 op zn rug gezeten, vorigjaar ook en toen was er geen enkel probleem
na het afzadelen zat er 1 bultje, ik dacht nog aan een insect of iets onder mn dekje, maar vond niets op de onderkant van mn dekje
toen ik thuis e zweetdeken eraf haalde en zn rug wilde masseren zaten er echter aan iedere kant van de schoft een grote bult, en deze morgen zaten er op meer plaatsen bulten/bultjes op zn rug
de 2 bij zn schoft zijn iets geslonken, maar die andere zaten er dus gister niet
wat kan ik hier het beste aan doen zodat het zsm weer weggetrokken is?
en voor andere tips graag nog ff hier kijken! [VMR] zadelprobleem
want nu zadel aanpassen en strax dus met een te breed zadel zitten is ook niets, heb wel een zadel dat een maat groter is, wel zelfde type(is van mn moeder's paard) maargoed daar laat ik dus de zadelmaker voor komen, maar ben benieuwd naar ervaringen van anderende foto's

links bij de schoft de grote bult die er gisteravond al zat, maar inmiddels zie je dus dat je heel de afdruk van t zadel zelfs kan zien

grote bult rechts, kleiner bultje links
grote bult rechts die er gisteravond al zat, links de kleintjes zijn er vanancht bijgekomen
en nog wat foto's in de zon, ziet er weer net wat anders uit dan in de schaduw zoals vorige foto's
de volgende foto's zijn van na het longeren, vandaar dat je de adres op sommige plaatsen zo goed ziet. hij loopt gelukkig wel goed.

) gevraagd of ze toch echt nogsteeds dezelfde spullen gebruikt, en dat is echt zo, ze wordt nu bijna boos als ik vraag of ze het wel echt heel zeker weet
dus ik geloof haar nu maar.