Niet constant, maar zo heel af en toe.
Ik ben van mezelf al een "oh jee er is wat ergs" persoon, dus ik besloot het toch maar wat af te kijken, ipv meteen het ergste er van te denken
Toch stiekem wel het een en ander uit geprobeert, zoals 24/7 buiten zonder stal, en geen hooi.
In feite heb ik het niet meer gehoord.
Daarna toch maar hooi gaan geven (het werd immers kouder) en dat elke keer nat gemaakt. Ook toen eigenlijk niks gemerkt.
Nu heeft ze een week of wat terug heerlijk lopen dollen in de wei, met haar vriendje, en ook toen geen kuch.
Gisteren heeft ze eerst weer lopen springen en dansen, en ook geen kuch, maar daarna heb ik de 2 dondersteentjes in een vollere wei gezet.
Daar heeft ze eerst een paar happen gras genomen, en daarna even heen en weer gerent, want een nieuw stuk wei is altijd even spannend.
Dat was dus, rennen, stoppen, kuch. Weer rennen, stoppen, kuch en niet veel later nog een kuch. Daarna was het weer over, gewoon heen en weer draven, maar niet meer gekucht.
Waar ligt dit nu aan? Aan het gras?
Het is nog een jong paard, dus nog niet bereden (dus heb het daarin nog niet kunnen horen)
maar als je paard hoest is het niet goed.