Ik vroeg me af of jullie erg duidelijke verschillen merken in het gedrag van jullie paard/verzorgpaard naarmate het kouder wordt? Het gedrag van mijn paard is zo erg veranderd, dat ik zelfs een afspraak met de dierenarts heb gemaakt voor woensdag! Ze is gewoon heel erg veranderd, ik schrok er gewoon van toen k dr vanmiddag zag. Ze is heel erg sloom geworden en dr vacht is dof en ogen staan lusteloos. Het is heel raar, want zo is Jessie helemaal niet! Ze is juist altijd zo trots en fierig en nou staat ze erbij alsof niks dr meer kan schelen
Herkennen jullie hier iets in, of weten jullie waar het misschien door zal kunnen komen?
Alvast bedankt! Kus jooske + Jessie

haar vacht glanst overigens nog wel, maar ze lijkt ook nogal down
) Het komt ook vast allemaal wel goed, maar ik ben toch wel erg benieuwd wat de oorzaak van haar gedrag is, vooral omdat het zo inneens is. Nou ja, de veearts komt morgen middag om 4 uur, dus morgenavond zal ik even een verslagje schrijven hier
Het zou heel goed kunnen inderdaad!
Ze kan alleen met sommige merries uit de groep wat minder opschieten, maar die zijn eerder bang voor dr
Ze staat nu nog dag en nacht in de wei.. En k krijg niet echt het idee dat ze dat erg vind! Op een gegeven moment later in het jaar als ze weer bijna op stal gaan is het wel altijd zo dat ze naar je toe komen rennen van haal me eruit!!!, maar dat is nu nog niet zo. Ze laat mij rustig lopen, terwijl zij staat te grazen