Terug op stal dacht ik dat ze haar eetlust vast wel weer terug zou krijgen maar nee
Stro eet ze wel daar begint ze als eerste aan, daarna het kuil maar dat trekt ze de hele stal door dus hoeveel ze nou opkrijgt geen idee. Volgens de gene die voert wel wat maar niet veel. De brok raakt ze ook amper aan van de week stapelde het zich weer op en is de bak leeggehaald en ververst. Toen ze terug kwam uit de kliniek en weer niet goed at heb ik maar een zak muesli gehaald daar viel ze op aan. Maar vandaag gooide ik het op de biks in haar bak paar happen en ze stopte alweer.Dinsdag moet ik terug op controle op de kliniek gelukkig. Ze liep maandag kreupel (aan een ander been dan van het ongeluk en met een vochtzakje onder haar elleboog terwijl ze de stal die dag nog niet uit was geweest
)moest haar eigenlijk gaan opbouwen met longeren zodat ze konden zien op de controle of ze nog kreupel liep rechtsachter maar het ging niet met linksvoor en ben maar weer gaan stappen. De dierenarts gebeld en die vond dit een goed plan om nog een week extra te stappen.Maar nu nog steeds dat amper eten zal ze een trauma hebben ofzo? Wat zouden jullie doen?
Met stappen is ze wel gewoon fris en loop 3 kwartier met haar. Los mag ze nog niet.