Tot mijn grote schrik zei de hoefsmid: "Ja hoor, hij is weer hoefbevangen, paardje voor de slager, heb ik altijd al gezegd!" Ik was echt helemaal in tranen.. t mocht niet waar zijn.. mijn pony zou n spuitje krijgen..

Ik wilde meteen n DA bellen voor n second opinion, maar geen enkele vond t nodig om zn kostbare tijd aan mijn schatje te verspillen..
Reacties als: "Heeft geen zin" "Pijnstillers" en "Bemoei ik me niet mee" maakten mij erg kwaad, en ik bleef volhouden..
0mdat hij erg veel pijn had hebben we bij een aardige DA, die weliswaar buiten dienst was, antibiotica gehaald..
Ik wilde t nog n paar dagen aanzien, want ik geloofde gewoon niet dat hij hoefbevangen was..

maar iets zei me dat hij het ging halen..
Dus ik bleef koelen en antibiotica geven, en gisteravond kwam ik tot de geweldige ontdekking dat er etter uit de kroonrand kwam: hoefzweer

Ik meteen weer de smid gebeld, die de volgende dag (terwijl ik op school zat) zou komen.. en toen ik thuiskwam had die *piep* zich er met een
"ik zie geen etter hoor" vanaf gemaakt

Maar ik blijf volhouden! Zolang Basje niet super veel pijn heeft ga ik door met schoonmaken (met soda-oplossing) en koelen..
Ergens heb ik gewoon t gevoel dat ik dit kan oplossen..
Ik hoop dat t me gaat lukken..