Dus is natuurlijk de dierenarts gekomen,vanaf de eerste dag al.Antibiotica gegeven en pijnstillers.Twee dagen gewacht...Was hij nog steeds kreupel...

Hij kreunde en had 42° (!!) graden koorts.De dierenarts terug,dit kon echt niet meer,nog antibiotica en pijnstillers erin,de volgende dag was hij al ietsje beter.Maar toch,foto's trekken.Om te zien of het niet tot op het gewricht was.Weer enorm duur,en het heeft 2uur geduurd voor meneer wou stilstaan op de foto's

Hoefsmid gekomen,en blijven doorgaan met het spuiten van de antibiotica,wel 2 weken lang,maar nog steeds geen verandering,de hoefsmid vond nix.De dierenarts zei dat het een blain was,maar ze vonden hem niet.Twee dagen later kwam hij uit.Een week later was hij nog steeds even kreupel

Echt,ik heb in die 1ne maand evenveel afgezien dan m'n paard,ik heb meer gehuild in die hele maand,dan iemand anders in z'n hele leven...Ik kon het gewoon niet aanzien dat m'n lieve paard zo erg veel pijn leed...
Nu is hij elke dag een stukje vooruit gegaan.Maar nu,een twee maand later loopt ie soms nog kreupel.Het is maar een heel klein beetje,maar ik heb toch zo'n bang...Het geneest zo traag ! Dus moet de dierenarts weer komen

Sorry voor het lange verhaal,maar ik moest het even kwijt...Ik ben zo ongerust voor m'n lieve beestje.Gelukkig heeft hij al lang geen koorts meer en issie heel vrolijk enzo,maar toch...
Dankje voor het lezen