Mercurius had namelijk snot uit zijn neus en daar zat eerst ook een bloedneus bij.
Nu heeft de dierenarts gekeken wat het kan zijn en het is sowieso geen droes of een ontstoken kies ofzo. En nu is het misschien een poliep
 Morgen gaan we met Mercurius naar de kliniek om hem even in zijn neus te kijken met zo'n apparaat. Maar k vraag me af wat dat dan is.

Moet hij er al last van hebben gehad bij de vorige eigenaren, want ik had hem nog niet zo lang toen hij t kreeg...                                                         
  Dit is dus precies wat die van mij heeft, het is heel erg doorgegroeid zoals ik al vertelde, toen weer op controle geweest en had ie weer een klein stukje erbij, en hij kreeg ook chemisch spul in zijn neus.. Ben nog steeds bang dat hij het terug krijgt...Mijne had 1 grote dan en het sloeg wel aan de behandeling, maar ben dus echt bang hiervoor wat jij vertelt!                                                         
   dan wordt ie helemaal gespannen en krijgt helemaal wit in zn ogen (heel zielig  
 )