Ik de smid nog laten luisteren...... (ik verdacht stiekem de DA van niet goed vijlen, was nog kort geleden gedaan) maar hij was er van overtuigd dat het het kaakgewricht was en dat ze verder goed maalde. Niets aan de hand volgens hem.
Aangezien ze prima at en toppie in haar vel zat, besloot ik om het maar eventjes aan te kijken..... na een aantal weken weinig verandering begon ze meer te "tikken" en het hele malen begon vreemd te klinken

Ik begon toen echt wantrouwig te worden, maar ze leek verder nergens last van te hebben........ Totdat ik het bit indoe en er drie halve brokjes uit haar mond komen vallen, nog van de maaltijd een halfuur geleden!! Duidelijk foute boel

Ik DA gebeld...... verweet hem onmiddelijk dat hij z'n werk niet goed gedaan had (oepsss..

Hij is dus net geweest....... in de tussentijd zie je ook dat m'n paard na het eten aan het bekken trekken geslagen is...... en het geluid

Het blijkt niet het gebit te zijn, maar het kaakgewricht waar het probleem zit. Ze lijkt ook maar met een kant te eten. Om uit te vinden wat het probleem is, wordt er a.s. dinsdag op de kliniek een echo gemaakt en eventueel foto's.
Ik heb nu echt een giga-pest-humeur, ik baal altijd zo van dit soort dingen