Mijn paardje is een moeilijke eter en ook heel kieskeurig qua snoepjes enzo.
Maar nu heb ik iets ontdekt wat hij onwijs lekker vind, namelijk...........................................................................BRAMEN!!!!!

Stalgenoot en ik gingen vandaag een buitenrit kwamen en zagen dat de bramen rijp waren. We zijn even gestopt om een paar te plukken voor onszelf maar mn paardje was zo nieuwschierig dat ik er ook 1 aan hem gaf.
Nou eerst had hij echt een blik in zn ogen van.. hmm vind ik dit wel lekker

Kennelijk beviel het wel want hij probeerde ze daarna de heletijd uit mn handen te pikken

Ik heb hem er dus nog een paar gegeven, paard van stalgenootje was er ook helemaal fan van

Nadeel is dat ze er allebei heel erg van gingen kwijlen dus nu allebei een paars/roze neus hebben en roze kwijlspetters lieten vallen (wandelaars die langs liepen : ooooh kijk dat paard bloed uit zn mond, moet je nagaan hoe hard ze aan die teugels trekken, zielig hoor, we reden met een losse teugel wat duidelijk zichtbaar was, maar ja sommige mensen

Weet iemand of dit de enige bijwerkingen zijn? Of zijn er nog meer risico's/gevolgen van bramen aan paarden geven??
(ze hebben maar een paar gehad dus niet denken dat ze meteen een kilo naar binnen gewerkt hebben)
[Edit Karin] titel duidelijker gemaakt