Zoals de meesten hier ws wel weten is mijn Haf Son deze zomer niet in goeden doen. Gelukkig is het nu niet meer zo warm en is ze dus ook niet meer benauwd. Ook krijgt ze haar kuren weer terug; ze bokt en galoppeert weer door haar wei. Kortom de kuur tegen de bloedarmoede heeft dus wel degelijk iets gedaan

Maar nu... Ze stond dus op "rust", dat wil zeggen, normaal gesproken rij ik haar iedere dag een uurtje, maar sinds de problemen met haar gezondheid mocht ik alleen maar een half uur stappen. Braaf gedaan, dus. Ongeveer anderhalve week geleden vond madam het nodig om haar rechter voorbeen door het damhek te zetten, terwijl ze er met haar linkerzij naast stond

Nu heeft ze zowiezo vaker last van haar rechterkant (haar moeilijke kant), en dan loopt ze ook niet helemaal lekker. In stap zie je het wel, maar in draf dus niet. Ik vermoed een spieren in de schouder (rechts) verhaal, ook omdat haar hoeven, pezen en gewrichten NIET gevoelig, warm of dik zijn. Ze reageert namelijk wel als je op haar schouder drukt. Wat denken jullie? En wat kan ik het beste doen?