(Toen we ze kochten, konden we er niet meteen om,is ze enkele weken blijven staan en heeft ze een hoest gekregen. Geen overdraagbare hoest ofzo, maar na drie weken was ze terug goed volgens de verkoper en mocht ze mee) Ze oogde gezond en de veearts kwam zowiezo nog langs voor controle.

We kregen de fles ventipulminsiroop erbij en mochten dit nog even blijven geven. Veearts geweest voor 'gewone controle' na aankoop en hij stelde enkel een beetje ruis vast in de rechterlong. Niets verontrustends,voor de rest was ze helemaal in orde. Ben gestopt met ventipulmin(geen resultaat,nadat ze er zeker 20 dagen van kreeg) en overgestapt op Cavalor Broncoliquid en nu sinds zaterdag Cavalor broncochron. En ze blijft maar hoesten..... Ze heeft geen snot in haar neus en is heel actief in haar doen. Ik heb de indruk dat ze iets met haar luchtpijp heeft ofzo, ze eet alles van de grond en gaat vaak op zoek naar restjes van mijn andere paarden hun krachtvoer. Tijdens het longeren(eens 1 keer gedaan, 5 min.) hoestte ze niks! Wanneer ze haar rolt, komt er daarna ook wel een wat kuchen uit.
Iemand enig idee waardoor mijn pony blijft hoesten?? Zou er iets geblokkeerd zitten bij haar of zo?