Na een uitgebreid onderzoek in Klijndijk en een kuur met onstekingsremmers is hij nog steeds niet beter.De kreupelheid is iets minder,maar hij is nog steeds niet zuiver.
Nu op dit moment wordt er gedacht aan de ziekte van Lyme.
Helaas is dit erg moeilijk te vinden in het bloed.Beter gezegd,er zijn nog geen tests waarmee aan te tonen is dat het om Lyme gaat.
Heeft één van jullie misschien ervaringen met een paard dat Lyme leek te hebben en wat waren de symptonen?Het is in ieder geval wel duidelijk dat hier besmette teken zitten.Mijn vader heeft nu Lyme voor de tweede keer.
Ben gister een dagje naar het strand geweest en er was niemand thuis hier.Er is duidelijk iets heel erg mis gegaan.Kwam thuis rond 21 u en hij maakt een doodzieke indruk.Kreeg de indruk van een zware koliek.
Enorm lopen zweten,op verschillende plekken in het gras is het duidelijk dat hij heeft lopen spartelen (rollen),wonden op het hoofd van het halster,diaree en hij stond wéér helemaal te trillen.Voel me behoorlijk rot,want het lijkt alsof ie door hel gegaan moet zijn.
Hij is nu redelijk opgeknapt,maar nog wel suf.Overleg (artsen Klijndijk en Utrecht) om een doxycicline (antibiotica) kuur te beginnen.
Ik schiet er misschien niks mee op,maar ik ben benieuwd naar jou/jullie ervaringen met Lyme.
Bedankt alvast