Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, als ik tijd heb ga ik vaak een dagje met hem op pad
gewoon omdat ik het leuk vind en leerzaam.
ik sta bekend om mijn lastige vragen
carola schreef:Maar ja, zoals Utrecht is het beste in het land, en als je dan ook nog eens een gigantische korting krijgt, dan wil ik daar wel een half uurtje extra voor rijden.
Heb ik mijn twijfels. Ik doe t dus net andersom: voor mokzalfjes enzo ga ik graag ff langs de Faculteit, verder zweer ik bij Kootwijkerbroek. Heb ook wel wat DA's gehad maar ach, er zijn veel goed en ze zijn allemaal menselijk. Maar sommige zijn heel erg!! Mag vast geen namen noemen maar vroeger in Groningen was er een hurk en er zit er eentje bij de Vallei waar ik ook niet vrolijk van word...
ik heb de veearts de laatste tijd veel nodig gehad voor mijn pony, en ben 2 keer op de kliniek geweest de afgelopen maanden en ben erg tevreden 

als ik die standaard DA niet voor de zekereheid erbij had gehaald was men paard nu dood!
ik snap ook wel dat ze het nog moeten leren, maar je werd er totaal niet wijzer van. mijn paard komt er in ieder geval niet meer. beste van het land

) niet kan, bellen we st Oedenrode.
)