Antheman schreef:Ja sorry hoor Kendra, jij start het topic dus wil je er iets mee. Ik geef mijn mening en heb al aangegeven dat ieder moet doen wat hij denkt dat goed is.
En ik heb inderdaad geen shetlander hoor, maar een haffie en een merens. en van de discussie wel/geen bix distancieer ik me.
En over je tijd: ik rij ook 2 paarden naast mijn werk, iedere dag!
En ik moet ook een huishouden regelen, man behagen , rekeningen betalen, vriendinnen opbellen etc. Ik weet heel goed hoeveel tijd een paard kost.
Mmm, maar het klinkt allemaal wel een beetje aanvallend..
Ik vind vijf keer per week heel netjes, moet genoeg zijn lijkt me. En 1 kilo biks voor een werkend paard is ook niet veel...sommige paarden hebben inderdaad meer aanleg om dik te worden, net als hun vrouwtjes
Maar hóe dik zijn ze en hebben zij daar ook echt last van? Ik bedoel, vind jij ze slanker mooier of zijn ze zo dik dat ze er zelf last van heben? In dat geval zou ik ze bijv 5 ipv 8 uur buiten zetten. Helemaal ideaal is ze voor dat ze de wei in gaan even aan een stapmolen te (laten) zetten maar ik weet niet of je daar de mogelijkheden voor hebt? Of in dat uur werk zwaarder werk verrichten zodat ze wat meer afvallen...
Ben wel benieuwd naar een fotootje van die buiken
Succes!