1 voorbeen arthrose en andere voorbeen plus beide achterbenen ocd.
Echt kreupel is ze (nog?) niet, maar ze loopt wel gevoelig op de harde bodem en op de zachte bodem zwikt ze af en toe. Ze haalt af en toe uit met hoeven uitkrabben en naar de hoefsmid, terwijl ze verder een erg lief karakter heeft. Wellicht doet dit pijn?? Buigproeven geven een vrij rampzalig resultaat..
Na het enkele maken van de voorbeen-foto's opperde de da nog dat het met inspuiten van het arthrose-been met een of ander preparaat en dan misschien nog aangepast beslag erbij misschien nog wel zou kunnen als (licht) recreatie-paardje. Na het zien van de achterbeenfoto's, was de conclusie.. dit is een groot probleem-paard. Voordat ze uberhaupt weer gelongeerd/ingereden en kan worden en zelfs als ze weide-paard zou blijven, moet ze eerst aan beide achterbenen geopereerd worden. En stel dat dat lukt (dat kan hij pas zien als hij bezig is) dan is het afwachten hoe de voorbenen zich houden. (Volgens de da zijn die niet opereerbaar).
Ik baal er echt enorm van. Ik heb het paard als veulentje gekocht en speciaal lang in de wei laten keutelen en dus gewacht met inrijden/belasten opdat ze goed uit kon groeien en nu dit!!

Heeft iemand hier ervaring mee? Wat is de slagingskans van zo n operatie? En vooral hoe gaat het erna? Komt het terug?? Wat moet ik nu?