Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

nou, mooi niet, hij werd groter en groter en zag er heel smerig uit. Ik paste mijn hoofdstel aan zodat ik toch nog enigzins kon rijden en iedereen die haar niet kon keek vol afschuw naar haar. Ik durfde haar niet weer te laten helpen.Toen, gebeurde er een ongelukje met de trailer en zij moest met spoed gehecht worden, daar liep toevallig een arts in stal die wel wou helpen. Hij keek naar mijn paard, maar zei niets. Heb toen gevraagd wat hij zou doen, maar wilde in eerste instantie mij niet bij mijn arts weghalen. Heb het een en't ander uitgelegd en ze ging op afspraak naar zijn kliniek. Nou, moet zeggen dat hij wonderen heeft verricht, ik dacht echt dat komt nooit meer goed. Het ziet er prachtig uit.
Ze heeft nog steeds die "dingen"op en rond haar oor en alleen als ze vervelend groot worden, dan haald de arts ze weg. ze heeft ook eens gewoon een goedaardige onder haar staart gehad en dat was een fluitje van een cent. Geen uitzaaiingen daar!