Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

LindaT schreef:Er zijn veel wetenschappelijke onderzoeken naar homeopathie gedaan. Het vervelende is dat niemand kan bewijzen dat het werkt, maar ook niemand kan bewijzen dat het NIET werkt.
Maarten21 schreef:Ik geloof niet dat je met homeopathie dierengedrag kunt beinvloeden;
een mens kun je toch ook niet met die middelen veranderen van agressieve bajesklant naar goedwillende en lieve burger???

) dat hoe minder je van iets gebruikt, hoe sterker het werkt. Daar staat tegenover dat het in sommige gevallen lijkt te helpen. Waar het dan aan ligt kan ik zo ook niet bedenken (placebo-effect op de eigenaar
) maar als jij denkt dat het misschien gaat werken, zou ik er zeker voor gaan. Dan heb je in ieder geval het gevoel er alles aan gedaan te hebben en niet geschoten is altijd mis. Zoek er dan wel eentje die ook gewone dierenarts is of die goed contact houdt met je eigen DA zodat je niet per ongeluk toch een lichamelijk probleem mist.Whoehahaha krijgen mono-paard mensen ook al les van LumeijCitaat:Lees het vaktijdschrift van de Dierenartsen er maar eens op na, waarin de laatste tijd zeer veel goede discussies worden gevoerd over alternatieve geneeswijzen