Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik sprak laatst iemand die het nu 1 keer per maand laat doen,het helpt bij haar paard maar 1 week.
Lijkt me het niet waard.Er zijn veel andere niet zo schadelijk producten op de markt,helaas zal het niet gemakkelijk zijn om uit te vinden waar jouw paard het beste op reageert,dat verschilt nogal enorm.Hoorde wel van een kennis dat zij goede resultaten boekt met huidolie van leovet.
) en het hielp NIETS!! Na de 3e spuit ben ik niet eens meer terug gegaan, maar de rekening kwam wel, hoor!! Ik ben vertegenwoordiger voor het zuiden van Nederland en Belgie van Chevalcare kruiden bij zomereczeem, mok, rotstraal en ook voor honden, katten en vogels. Ik ben er zelf tevreden over, maar ik test wel altijd uit of het product geschikt is voor het paard. Wat voor het ene paard werkt hoeft voor het andere paard niets te zijn! (heb ik zelf ook ondervonden en alleen je portemonnee wordt er leger van
) Neem eens een kijkje op mijn site waar ik wat over zomereczeem heb geschreven of stuur me een mail op info@natuurlijkinbalans.nl dan stuur ik je een Word document met info op, geheel vrijblijvend!