Ik zit al een tijdje met een probleempje
Mijn paard die ik van de winter heb gekregen heeft al het een en ander meegemaakt. Toen hij an het land af kwam en weer dag en nacht op stal moest is hij 2 keer helemaal out gegaan.
Hij had hier zichzelf vreselijk aan verwond, zijn hele hoofd heeft open gelegen. Hij hoefde verder niet gehecht te worden en moesten aanzien of het geen 2de keer zou gebeuren.
Hij had ook een zuigband om en hij maakte zich erg druk waardoor zijn klieren in zijn nek opzette en daardoor is hij out gegaan(zei de veearts).
Nu is mijn paardje al een tijdje op het land en 2 weken voordat hij het land opging werd hij ineens super mager. Daarbij heeft de boer waarbij ik sta zijn voer verdubbeld en mocht hij een ongeveer 3 weken eerder het land op(samen met zijn maatje).
Hij word echter niet dikker

Hij is wel iets aangekomen maar niet veel en dus is hij nog steeds te mager.
Ik heb hem een wormenkuur gegeven toen hij het land opging en dit heeft ook niet geholpen ik moet hem van de boer nog steeds bijvoeren(bix en brood dat soord dingen). En nog steeds geen verbetering.
Weet iemand wat mijn paard kan hebben??? Ik wou eerst hier een bericht plaatsen voordat ik weer aan een VA begin.
Groetjess..... Natasja en Vegas