mijn veulen (beauty) nu bijna acht maanden heeft een maand geleden een stamp gehad. nu is al een tijdje zijn hak dik en hebben we de dierenars laten komen en hij heeft er bloed uit laten lopen met een naald en er een cortisone spuit in gezet!!! (ai ai
)hij zei dat dit waarschijnlijk binnen twee weken weg moest zijn. we zijn nu al een week verder en nu is mijn vraag is dit een piephak of niet? en zal hij er ooit vanaf geraken? en zoja wat kan ik er dan het beste tegen doen?
[/img] 
Als je paard een piephak heeft gaat het niet meer weg.. Weghalen kan best kenis van mij heeft de piephak bij haar paard twee maal laten weghalen en nu is het niet meer terug gekomen..
maar ondanks alles is ie zo goed als weg waar ik ook heel blij om ben 
Ze hebben (genoeg) zaagsel in hun boxen, maar de grond eronder is erg hard en ook de zijkant. Misschien schoppen ze tegen de zijkant of liggen ze op de harde ondergrond..maar ze hebben het dus beide. Je kunt echt zien en voelen dat het vocht is , en je kunt er bijna in knijpen en 'het' heen en weer bewegen, maar hoe kon ik dit weer goed krijgen?