Twee weken terug ben ik met haar in de trailer op stap geweest om een buitenrit te maken. Ik heb toen wat problemen gehad om haar weer geladen te krijgen om weer naar huis te gaan, en bij thuiskomt constateerde ik dat op beide voorbenen vocht zat, ongeveer ter hoogte van de kogel. Ik ben blijven doorgaan met haar benen afspuiten na het rijden, en van toen af doet ze lastig als ik dat wil doen. Als ik de waterstraal op haar voorbenen richt, trekt ze aan haar halster en tilt haar benen in de lucht, als om de straal water te ontwijken.
De DA is intussen langsgeweest (moest komen voor inenting en meteen even laten kijken), toen ze ongeveer een week met vocht stond. Toen zei ze dat ik het nog maar even moest aanzien en dat het kon komen door een combinatie van een nieuwe wei (ze is pas verhuisd, drie weken geleden), zich druk maken in de trailer en artrose (ze heeft een vrij serieuze vorm van artrose LV en een lichtere vorm RV).
Nu is het vocht op haar slechte been (LV dus) verdwenen, rechts blijft er echter een bultje wat lijkt op een beginnende gal, imo.
Kan het komen dat ze daardoor pijn heeft en wat moet ik dan doen? Niet meer afspuiten of met een sponsje afnemen? En hoe kan ik het vocht proberen weg te krijgen?
Zo zag het er trouwens vorige week woensdag uit