Nu loopt ze ook (al)weer met de boett-deken om, maar onder haar buik schuurt ze het nog steeds open. Niet waar de buikflap zit, maar dat kleine stukje voor haar uiers, dat schuurt ze telkens open. En ook een klein stukje aan de voorkant van haar buik, een plekje van 2 cm ofzo dat ze ook de hele tijd open schuurt.
Nu heb ik het van de week al een aantal keren gewassen met betadineshampoo, dat vind ze heerlijk. Doet zelfs dr ene achterbeen opzij zodat ik er nog wat beter bij kan, als ik achteraan dr buik bezig ben.
Maar ja, als de jeuk nou minder werd, dan zou ik er wel mee door willen gaan. Maar de jeuk wordt niet minder, ik heb zelfs het idee dat het erger wordt. En nu weet ik dus niet wat ik ermee moet.. Weet niet wat ik erop moet smeren om de jeuk tegen te gaan...
Die rot-zomereczeem
...Weten jullie iets?
) en dat helpt erg goed. Verder schuurt hij helemaal niet, maar de vliegjes irriteren hem enorm: slaat telkens met zijn achterbeen naar zijn buik. Hij heeft een Harry's Horse vliegendek op (zie avatar) en dat werkt goed! Ik geef dus Chevalaver kruiden en etherische knoflookolie, beiden uit eigen praktijk..