Al een tijdje hebben vrienden van mij een merrie staan die voor de verkoop is. Zeer mooi type merrie, fijn te rijden, beter dressuurpaard, iets moeilijk met opstijgen en met vreemden en ze zuigt lucht

Om een lang verhaal kort te maken. De dame in kwestie belde mij vanavond, ze haalt haar morgen op en het paard is inmiddels afgekeurd. Dier word morgen gelijk naar de handelaar gebracht die het paard voor de verzekering laat afmaken

Ik zit hier dan ook werkelijk kokend achter de PC, gelukkig belde ik die vrienden van mij, en doordat ik de plaats wist waar de handelaar zat, zijn we er achter gekomen welke handelaar het is. Die is al gebeld en we hebben geld geboden. Maar hij mag van de verzekering het paard niet doorverkopen ondanks dat hijzelf dit prima vind. Dus morgen moet het algemeen bestuur van de verzekering besluiten of ze de merrie toch aan mij willen verkopen

Mensen het gaat hier dus om een prima gezond sportpaard uit een zeer interessant moederlijntje die een kogel krijgt omdat mevr. de eigenaar haar zat is

Dus wie weet of er uberhaupt nog mogelijkheden zijn om paarden terug te kopen van de verzekering, ik weet dat ze het amper nog doen namelijk!
WIe o Wie kan mij in ieder geval een beetje geruststellen, Ja ik weet het...........Pennymeisjes gedrag