Mijn merri loopt startkreupel, volgens de dierenarts artrose.
Morgen ga ik gelijk die freedom medicijnen halen in de hoop dat ze die eet want ze is een hele moeilijke eter.
Mijn merri en ik zijn m2 met winst en willen graag de Z halen.
Nu als ik ze uit stal haal dan is het echt erg en loopt ze op eieren.
Zodra ik in de bak kom loopt ze kort....naar mate ik verder ga met een extra lange warming up....gaat het goed en zie je niks aan haar. Behalve als ik soms mijn buitenbeen vergeet dan hebben we soms in een wending weer wat te korte passen.
Wat vinden jullie lezers (als die er komen

Mijn merrie is 14 jaar ziet er heel goed uit qua huid, glans, appeltjes, als het aan haar ligt doen we nog een springparcoursje (doe we niet hoor)
We zijn nog steeds dressuurmatig aan het trainen en als ik haar er "doorheen"rijdt loopt ze perfect. Maar kan het dan ook zijn dat ik haar over de pijngrens rijdt?
Ze heeft geen uitgroeiingen naar buiten. Alleen zei de dierenarts vandaag dat haar koten recht op de hoeven, die vangt de vering niet meer op.
Ga ik nou met haar door, ik ben geen recreatieruiter zij ook niet echt is buiten knettergek. Als ik met haar train staan de oortjes gewoon naar voren, oke als ik soms wat moeilijkere oefeningen vraag is ze niet altijd blij met mij.
Maar wat is nu het verstandigst?