Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Cowgirl schreef:AAn hko kunnen ze niet opereren, het zit immers in de hoef.
teon ze mij dit onlangs (2wkn geleden ) vertelde ben ik daar niet op in gegaan (moment was er niet na, ze had net haar zelfgefokte veulen verloren- en ik had haar al heel lang niet gezien) maar ik zal het morgen (dan spreek ik haar weer) navragen hoe dit precies zit ! Ik weet niet of ze heel het verhaal weet, want de pony was toen nog niet van haar, maar ik doe m'n best! 
gijsenkim schreef:denk dat die pony een zenuwsnede gekregen heeft........ ik geloof dat dat in Nederland niet meer mag
gijsenkim schreef:Ik weet alleen dat er een tijd wat over van doen is geweest in Nederland. Ik vind het niet een slechte ingreep, maargoed daar zijn meningen over verdeeld
ligt meer aan de eigenaar, dan het paard denk ik, als je het paard daarmee een nog een paar pijnvrije jaren mee kan geven op een verantwoorde manier, waarom niet ?....maar op deze manier, onze uitspraken...lopen we wel het risico om 1/2 bokt over ons heen te krijgen

Citaat:met een zenuwsnede heeft een paard totaal geen gevoel meer in zn onderbenen