1)Mijn paard verhaart heel hard op zijn hoofd (bijna helemaal kaal) maar is dat door het ruiven van het winterhaar of zou het schimmel kunnen zijn?
2)We zijn vandaag op rit geweest en zazou stopte telkens en ging in 'pishouding' staan maar er kwamen meestal maar een paar druppels uit, ben uiteindelijk afgestapt maar dat hielp niet. En hij was niet zenuwachtig ofzo.
3)Zazou is vorig jaar gevallen op straat en had een wonde op zijn shouder, nu is er op die plek geen haar meer niet echt een dik literek ofzo, kan dat nog ooit teruggroeien? in de winter zie je het niet.
4)zazou heeft acher zijn kin, onder zijn hoofd dus zo waar de meeste paarden langere haren hebben daar heeft die dus zo een knobbeltje dat er uitkomt, hij heeft het altijd al gehad en ik heb al andere paarden daarmee gezien maar wat het juist is...?
5)Zazou heeft volgens een vriend haken op zijn tanden maar de DA komt begin mei voor innenting, kan ik nog tot dan wachten om zijn tanden na te laten kijken?
[niet echt medisch]
6)mag ik het hooi van zazou in een kruiwagen doen zodat hij daaruit kan eten want anders eet hij zijn hooi voor de helft niet op omdat het vuil is, en hooinetten vind ik heel onhandig

als je foto's van iets wil vraag je maar.