en ze werd pas op haar 14e onregelmatig in draf. Sindsdien speciaal beslag, waar ze dus gelijk niet meer onregelmatig op liep.De foto's liet ik maken ivm een Tildren kuur die ik haar gegeven heb (om haar alle kansen te geven om "erger" te voorkomen), een vriend van mij (DA) betaald de helft vd kosten, om te kijken of dit ook bij zg ernstige arthrosepaarden zou helpen, over een 1/2 jaar weer foto's. Een "testcase" dus.
Maar ik was zeer blij dat (ws door het beslag: theorie is namelijk pijn = weg, conditie blijft stabiel) het niet achteruit was gegaan, ze is inmiddels 17 jaar, en ik hoop haar nog minstens 10 jaar te kunnen houden
Ondertussen heb ik ook wat bijgeleerd, want tegenwoordig, zijn er ook gradaties bij arthrose
1-4 het werkt een beetje hetzelfde als HKO, hij liet mij het schema zien ! Mijn paard zou bv een 2 krijgen voor de haak op haar kogel. Mensen die de foto's willen zien (om zeg maar iets bij te leren o.i.d.- ikzelf vind het altijd wel interessant iig) kunnen mij pb-en 
, en als ik een paard koop, is het voor het leven-for better or for worse!. De foto's destijds met 4 jaar zijn alleen gemaakt omdat mijn hoefsmid doorhad dat er iets niet klopte (dus niet ivm aankoopkeuring of omdat ze kreupel was) want met 3 jaar kreeg ze 1e premie op de keuring
ze kreeg ongelijke hoeven (voor) hij wilde de rontgenfoto's omdat hij zich wilde verdiepen in hoefproblemen (de smid van hoofcare)