Ik weet 1 ding: hij gaat van de zomer de wei in!!! En ik ga deze week met mijn dossier even bij een andere DA langs, kijken of het nog zin heeft een andere aanpak te proberen. De moed zit onder m'n schoenzolen...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik weet 1 ding: hij gaat van de zomer de wei in!!! En ik ga deze week met mijn dossier even bij een andere DA langs, kijken of het nog zin heeft een andere aanpak te proberen.
, het is zo frustrerend als je denkt, ik ben er bijna, dat je weer moet terugvallen
en ik ben het met je eens dat een paard die de hele zomer in de stal moet blijven er niet beter op wordt; dat heb ik met Loky ook gehad, vorige zomer is hij NIET buiten geweest; een ramp
dat kan hij en ik niet nog 'ns aan. Ik heb ook besloten 'm op een 'vakantiekamp' te sturen; hij heeft het echt nodig om een tijd goed uit te waaien en dan kan het alleen maar beter zijn voor 'm. Ik heb wel een 'pleegpaard' geregeld voor mezelf, zodat ik wel lekker kan rijden tot hij weer terug is
Dat scheelt in het opbrengen van geduld......
Lot schreef:Wat ontzettend lief dat jullie zo meeleven!!!![]()
![]()
Ik vind het vooral zo moeilijk de hoop er in te houden. Het is hard om na te moeten denken over welke beslissingen je gaat nemen als het fout afloopt, en dat is geen doemdenken maar gewoon een reeele optie.
De kliniek heeft me gister nog gebeld, ze willen er morgen graag nog een keer kritisch naar kijken op hun kosten.