Maandagavond was hij nog onregelmatig, dacht dus ook dat hij zich misschien verstapt had of een rare beweging had gemaakt, niet iets waar ik me druk om maakte..
Dinsdagavond (gister dus ) haalde ik hem uit zijn box en kon hij bijna niet meer lopen!!
Gekke was dat hij rechts behoorlijk kreupelde.. Ben op onderzoek uitgegaan en heb op zijn rechterschouder een bult gevonden. De hele streek om die bult was loeiwarm.. Daarop ben ik gaan masseren met Cole's Linement.. Heb dat 2x gedaan en heb met hem gelopen..Vanmorgen toch maar even de dierenarts gebeld die het zeker verstandig vond om hem te bekijken.. Vanavond is hij geweest.. Toen ik Winnie uit zijn box haalde kon ik wel janken, hij wil ineens zijn linkerbeen nauwelijks neerzetten..
De dierenarts bevestigde wat ik al dacht. Hij heeft een klap op rechts gehad en is dat been gaan ontzien. Hierdoor loopt hij linksvoor nu steenkreupel.Winnie heeft een pijnstillende prik gehad en poeders tegen de pijn. Dat masseren wat ik heb gedaan was de dierenarts heel erg over te spreken, dit heeft er namelijk voor gezorgd dat de bult op rechts inmiddels al helemaal weg is..
Ik vind het zoooo vreselijk erg..
Mijn ventje heeft pijn en ik kan niets voor hem doen behalve masseren en zijn pijnstillers geven
Hopelijk knapt hij snel op..Sorry voor het lange verhaal, maar ik moest het ff kwijt..

Hij mocht vanavond van de dierenarts zijn box nog niet uit ( waar hij het uiteraard niet mee eens was
) maar zoals hij in zijn stal draaide was al beter als vanmiddag

En dat moeten we niet hebben he?