Paarden speelgoed

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

evita2

Paarden speelgoed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 09:35

Ik ben opzoek naar leuk paarden speelgoed om mijn 1 jarige bezig te houden. Ivm een groote beenwond staat ze nu met een rustige fries op een kleine verharde paddock. Echter na een maand begint ze zich aardig te vervelen en haar wond gaat nog een lange tijd duren voordat deze genezen is. Ze vind het leuk om met dingen in haar mond te lopen dus ze heeft de volgende speelgoedjes al:

Jolly bal
Skippy paard
Grote honden kip
Elke dag nieuwe wilgen stammetjes.
Wilgen stammen met gaten waar appelmoes of stroop in gaat.

Maar misschien hebben jullie nog tips om haar rustig/bezig te houden.

De staart van de fries en haar verband zijn ook leuke speeltjes vind ze. Maar nu deze met antibijt volgesmeerd/ingesprayd zijn is het gelukkig minder interessant

Dus wie heeft er nog leuke ideeën om het leven van mijn 1jarige interessant en leuk te maken komende periode.

hagelslag

Re: Paarden speelgoed

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:05

Bij iris hadden we uiteindelijk een beenbeschermer van BR om haar been. De pro airmesh.
Omdat doktor iris ook steeds aan haar verband ging.
Qua speelgoed kan ik je niet echt helpen

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:55

Een snuffelmat voor paarden.
Ze zijn er van stof en je kunt ze eventueel zelf van hout maken.

Snackbal?

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:14

Heb meerdere stevige honden dingen als speelgoed. Flostouwen bijvoorbeeld maar heb ook stootkussen van boot. Vinden ze hier helemaal geweldig.

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:39

Een kruidenbuffet aanbieden. Is ie ook echt even mee bezig en als het goed is voelt hij zich daarna ook wat meer voldaan.

En verder vooral rouleren en niet al z’n speelgoed laten liggen.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25 min geleden

Voor Maddy heb ik altijd veel speelgoed. Ze heeft verschillende slingers van verschillende houtsoorten. Als ze zo aan twee kanten vastgemaakt zijn speelt ze er al heel anders mee dan wanneer het alleen aan het plafond hangt. Degene die alleen aan het plafond hangt is vooral leuk om te pakken en dan hard tegen de wand aan te smijten :+
Jollyballen zijn ook leuk, ook weer heel ander speelgoed als het vast hangt of los in de stal ligt. Een grote bal natuurlijk. Voerbal is ook leuk, die heb ik even niet op de foto bij de hand. Zelf stro uitstrooien is ook leuk. Ze kunnen vrij veel :j Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding