Enquête revalidatiecentrum omgeving Utrecht

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

asm_kayleigh

Enquête revalidatiecentrum omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 08:59

Hi!

Voor mijn opleiding ben ik bezig met het opzetten van een plan voor een mogelijk revalidatiecentrum voor paarden in de omgeving van Utrecht/Gorinchem. Hierbij richt ik mij op herstel na blessures, training na rustperiodes en het begeleiden van paarden terug naar werk.

Om een goed en realistisch plan te kunnenmaken, ben ik benieuwd naar de ervaringen, wensen en behoeften van paardeneigenaren en ruiters. Denk hierbij aan:
• Belangrijke voorzieningen (zoals aquatrainer, stapmolen, weidegang, begeleiding)
• Afstand die je bereid bent te reizen
• Prijsindicaties
• Begeleiding (dierenarts/fysiotherapie/training)

De enquête is volledig anoniem.

Het invullen duurt ongeveer 2 minuten en helpt mij enorm bij het vormgeven van een passend en praktisch plan

Dit is de link naar de enquête https://www.survio.com/survey/d/P1X9T5K1Z1T7V1S7Y

Mochten jullie nog dingen missen of willen toevoegen hoor ik het graag!

Alvast heel erg bedankt voor het invullen!

Hilary

Re: Enquête revalidatiecentrum omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:23

Ik vind de prijs een lastige vraag, want er zijn meerdere behandelingen die ik best zou willen gebruiken als ze van toepassing zijn, maar misschien is niet alles nodig.
Dus stel een maand stalling en dagelijks in de aquatrainer is een ander bedrag dan als ik er ook de vitafloor en de training en bijv lasertherapie bij zou willen.
Overigens zou ik mijn paard liever op z’n eigen stal houden en heen en weer reizen voor behandelingen, dan heb je dus al niet te maken met stallingskosten.
Voor behandelingen kunnen dan ook tienrittenkaarten interessant zijn.

asm_kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 43 min geleden

Hilary schreef:
Ik vind de prijs een lastige vraag, want er zijn meerdere behandelingen die ik best zou willen gebruiken als ze van toepassing zijn, maar misschien is niet alles nodig.
Dus stel een maand stalling en dagelijks in de aquatrainer is een ander bedrag dan als ik er ook de vitafloor en de training en bijv lasertherapie bij zou willen.
Overigens zou ik mijn paard liever op z’n eigen stal houden en heen en weer reizen voor behandelingen, dan heb je dus al niet te maken met stallingskosten.
Voor behandelingen kunnen dan ook tienrittenkaarten interessant zijn.

Bedankt! Ik zit inderdaad ook naar de tienritten kaart te kijken. Dat is zeker een goede optie!