Hoii, Ik heb opzoek naar een eczeemdeken voor mijn pony omdat hij nu al een paar jaar last heeft en zalf niet goed helpt. Heeft iemand een goed merk? Of mischien een specefiek deken die die fijn vind? Graag niet te duur aangezien ik het zelf moet betalen en pas 16 ben. Mijn pony is een Cob Welsh met een schofthoogte van 148 cm dus een grote D.
Pyama modellen zijn vaak wat goedkoper, maar ook warmer en lastiger aantrekken. En die zakken na een seizoen echt uit. Terwijl een Shires bijvoorbeeld prima te repareren is en je meerdere jaren mee kan.
Een pony kost geld. Geen goede deken aanschaffen omdat je geen geld hebt valt onder hem benodigde zorg onthouden.
Ga voor de rambo sweet itch hoodie. In ponymaat is die nog iets goedkoper en er zijn regelmatig aanbiedingen bij de grote paardenwinkels waarmee je onder de €100 uitkomt. Ik heb nog nooit iets slechts over die deken gehoord en ook zelf supergoede ervaring mee. Mijn sloper kreeg alle sloperproof dekens stuk maar deze is echt top. Buy cheap buy twice
marleen_88
Geplaatst: Vandaag, 17:02
Ik ben al jaren zeer tevreden over de Horsegear eczeemdeken. Past goed op mijn haflinger en met korting bij EJ goed te betalen.
Dahlia85
Geplaatst: Vandaag, 18:12
Welke maat deken heb je nodig? 175 denk ik? Ik was altijd zeer tevreden over pagony. Ging meer dan 1 jaar mee bij mijn paard
Je kunt ook vinted en marktplaats in de gaten houden. Soms nog best goede of zelfs nieuwe dekens te vinden.
Volgens mij heeft nika horseproducts ook eczeemdekens. Deze webshop heeft goede kwaliteit dekens voor een aantrekkelijke prijs. Ik heb al mijn winterdekens en ook vliegendeken van daar. Ze zitten beter als pagony epplejeck en Welkoop en blijven langer mooi!
Cioccolato
Geplaatst: Vandaag, 18:17
Dahlia85 schreef:
Je kunt ook vinted en marktplaats in de gaten houden. Soms nog best goede of zelfs nieuwe dekens te vinden.